۷ پاسخ

اصلا ربطی به شکم نداره منم شکم ندارم همه میدیدن میگفتن پس شکمت کو پس ، هفته ۳۶ رفتم سونو وزنش ۳۱۰۰ بود دکترم گفت خیلیم خوبه

عجب مگه شکم ربطی به اندازه بچه داره من وزن حتی اضافه نکردم بچه نرماله تاالان

حالامن حرفای بقیه به یه ورمم نیست کلا🙄

وزن نی نی عالیه. نگران نباش. از پودری که میخوردی جواب گرفتی یا نه؟

واسه 32 هفته خوبه

والا من اینقد گفتن شکمت چقد کوچیکه وبچه ات حتی نیم کیلو هم نیس بعد اینکه رفتن سونو دیدم وزنش نرماله بستگی به جثه اس که شکم چقد باشه

کو عزیزم نیس

سوال های مرتبط

مامان هیلدا وهاکان🧿 مامان هیلدا وهاکان🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آیکان مامان آیکان ۵ ماهگی
مامان 🌙 لین مامان 🌙 لین ۱۱ ماهگی