سری ۱۱ دیگه اپدیت نمیگیره
۱۲به بعد بگیر
۱۱خیلی قدیمیه دیگ
بنظرم ۱۱ نگیر ۱۳ نرمال خیلی اوکیه من چن ساله دارم راضی ام
۱۲ قیمتشون نمیدونی چنده
یازده استوک پیدا میشه این قیمت
سری ۱۱ دیگه ب درد نمیخوره اپدیتهای جدید ک بیان هی اذیت میکنه
دیگ بیخیال سری ۱۱ شو به نظرم
۱۲ بگیر
با ۴۰ تومن شاید ۱۱ نرمال بتونی پیدا کنی ولی پرو بالای ۴۵ میشه
آیفون یازده معمولی همون دور بر چهل تومن هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.