ن بابا پیش میاد من یکی دوبار پیش اومد م نخوردم کلا قرصامو
من سه روزه نخوردم😭
واسه من سه شبه تموم شده دکترم واسم نوشته بود رفتم گرفتم اومدم خونه دیدم روش نوشته+اسید فولیک دکترم گفت بهشون بگم اسید فولیک نداشته باشه حالا نمیدونم اینو بخورم یا نه. چی میشه اگه بخورم؟
هیچی نمیشه 😂😂
من 2 ماه اخرو نخوردم بچمم هم وزنش خوبه هم سالمه همه چیزش نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.