امروز موعدمه کاش تست میزدم میدیدم مثبت😔

۱۱ پاسخ

بزار تاخیر بخوری
بعدا بزن

ممنون از همتون بچه ها

انشااله عزیزم

اینجا یکی رو دیدم وضعیتشون در حدی بود ک دکترا جواب کرده بودن و فقط گفته بودم ای وی اف و این ماه میخواست بره دنبالش ولی در کمال ناباوری طبیعی مثبت شد

انشالله که مثبته🤲🥺

بزن‌خب

توکلت علی الله
به امید خدا در بهترین شرایط که مناسبه مثبت میشه عزیزم.توکل بر خدا

ان شاالله بزن ببینیم خدا بخواد برات

منم فردا موعدمه‌
امروز تست زدم‌منفی بود

انشالله که مثبتی عزیزم
منم امروز موعدمه یکم درد خفیف زیر شکم دارم

بزن خدا رو چه دیدی شاید سوپرایز شدی

سوال های مرتبط

مامان دلوین... مامان دلوین... هفته بیستم بارداری