تباید بری پیش مادرش پیش مادرشم بری اخر باید طلاق بگیری از دستشون چون رابطه ت شوهر ت بشدت خراب میکنن نه کنار خانواده خودت نه اون فقط جدا با شوهرت یکجا
یعنی این شوهرت که حاظر نیست پشتت باشه بعد این حرکتتم باز نگفت بریم خونه خودمون
بعد تو میگی دل کندن سخته
حرفتو قبول دارم
ولی فقط علاقه تو مهمه؟
یعنی برات مهم نیست شوهرت هبچ حرکتی برات نمیزنه
چی بگم والا هرچی خیره
فقط بخاطر زندگی بااونا که نمیشه جداشی ولی زندگیت کنار اونام دست کمی ازجدایی نداره چون مدام دخالت اذیت حتی بعد رفتن بهاره هم ارامش نخواهی داشت چون شوهرت بااوناست کنارت نیست پشتت نیس واین به هیچ دردی نمیخوره اسمش زندگی نیست
برو خونه خودت ب شوهرت بگو اومدی اومدی نیومدیم ب جهنم خودم و بچم زندگی میکنیم چرا خونه مادر شوهر چرا نمیرین خونه خودتون؟؟
واقعا فکر کن ارزش داره؟ الان که موقعیتش پیش اومده عمیقا فقط به شوهرت فکر کن اگه ارزش داره برگرد ،اگر حمایتت میکنه ،اگر خوبیاش از بدیاش بیشتره،اگه دست بزن نداره،وگرنه ۱۹سالته دنیا به آخر نرسیده خودت تنهایی بچتو بزرگ میکنی
عزیزم طلاق خیلی سخته و آخرین راهه . ولی مطمئن باش بعضی وقتها بهترین راهه . من تو اطرافیانم کسایی هستن که زندگی اولشون خیلی سخت بوده و به طلاق کشیده شده ولی الان دوباره زندگی جدید تشکیل دادن و دارن تو آرامش زندگی میکنن .
الان که از همسرت دوری خیلی فکر کن . شما هنوز سنی نداری فکر کن آیا همسرت ارزشش رو داره یه عمر کنارش پیر بشی . به این فکر کن که الان فقط یه بچه داری و اونم کوچیکه پس نسبت به ده سال بعد راحت تر میتونی تصمیم بگیری
عزیزم ب نظرم اگه شوهرتم زیاد جالب نیست جداشو شما سنت کمه جوونی زیبایی شانس زیاد برای ازدواج داری
ببین اگ بحث فقط زندگی کردن با مادرشوهره ک نمیشه بخاطره اون جدا بشی فوقش مستقل بشید خونه جدا زندگی کنید
ولی نه اگ شوهرتم بده و دوسش نداری آره میتونی به جدایی فکر کن ولی اگ بازم قابل اصلاح هس میشه باهاش زندگی کرد بمون و درستش کن
نه بابا چرا طلاق درست میشه زندگیت شوهرت جونه وخام باید صبر کنی خودتم زرنگ باش یکم گذشت کن وصلوری
کدوم آرایشگاه رفتی زهرا ،سنقر؟؟
😮💨اینارو از شوهرتم بپرس گلم
وای ن اصلااا با خونواده شوهرت زندگی نکن
شوهرت بازم قبول نمیکنه ک برید خونه خودتون؟؟؟
چرا شوهرت قبول نمیکنه برید خونه خودتون؟
پس شوهرت چرا کاری نمیکنه والا طلاق بهترین راهه
منم سه ساله این مشکلو دارم
الان چند روزه اومدم قهر خونه بابام
منم هیچ مشکلی با شوهرم ندارم فقط مشکلم خانوادشه تازه شوهر من پدر و مادر و خواهرش هستن هر روز هم با خواهرش دعوام میشه
چرا بری اونجا ؟
درخواست مو قبول کن
عزیزم من متوجه نمیشم تاپیکات میخونم خونه خودت از مادرشوهرت جداست؟؟؟یا ی ساختمون زندگی میکنید؟
چرا باید بری پیش مادرش
چقدر مثل منیییی
چرا بری اونجا اشنباههه من قضیه طلاق ک میخای بگیری نمیدونم اما کاش ی جوری زندگیت درست میشد
مگه خودت خونه زندگی مداری متوجه نمیشم چرا باید بری خونه ی مادرشوهرت
جدا زندگی کنین خونه مستقل بگیرین شما دیگ ی خانوادهاین
تاپیکای قبلیتو خوندم
ولی نفهمیدم چرا خونه خودتون نیستین خونه اونا میمونین
چرا میگن باید با مادرش زندگی کنی ؟بگو بایدی نداره
مگه خودت خونه نداری
یا شرط کن بری خونه خودت برای همیشه
که اگر نیومد بگو طلاق میگیرم تو حقته زندگی مستقل داشته باشی
چرا خونه خودتون نمیرین ؟
ولی تو همه اش ۱۹ سالته🥲
چرا نمیرین خونه خودتون ؟
چرا نمیتونین برید خونه خودتون؟
چرا مستقل نمیشی خب
یعنی چی بری پیش مادرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.