۷ پاسخ

۴ ماهگیش وزن و چیاش اوکی بود؟

به نظر خودت کم بود یا توی رنج نبود؟
اگه توی رنج نبود که خب بنطرم کمکی بهش بده
اما اگه توی رنج بود و فقط خودت دوست داری تپل تر باشه نگران نباش مهم سلامت بچه اس

اگه خودت درشت نیستی مشکلی نداره

منم امروزبردم بهداشت وزنش شش و هشتصد بودکمه قدش خوب بود دور سرش خیلی زیاد بود نمیدونم چیکار کنم گفت خوب نیس دو هفته دیگه بیارش 🥺😔😔

دقیقا مثل پسر منه وزنش البته پسرم تو جهش رشدی ۴ماهگی خیلی اذیت شدو وزن کم کرد از ۲ماهگی تا ۴ماهگی کلا ۳۰۰گرم وزن گرفت ولی ایندفه تو دوماه ا کیلو وزن گرفته بود بازم جای شکرش باقیه

قد و دور سد چند بود دختر من ۷ کیلو
۷۰سانت دور سد ۴۲☹️

شیر خودتو میخوره؟

سوال های مرتبط