گلم چرا شیر خوشکش وزن نمیده عوض نمیکنی
دختر من هشت ماه ۷/۴۰۰بود
دکتر گفت خوبه
باید رشدشون صعودی باشه
بعدم چون غذاخور میشن کمتر وزن میگیرن بعضی بچچه ها
خوبه عزیزم حالا بچت غول بچه باشه به چه دردی میخوره
بچه رو باید نسبت به جثه پدر و مادر هم بسنجن، کسی که خودش ریز نقشه بچش با بچه کسی که خیلی درشت استخونه مشخصا فرق داره
یادمه یه بار به یه خانومی گفتن سر بچت بزرگه و شک به هیدروسفالی داشتن، مامان بچه گفت منم خودم سرم همینجوریه، متر اوردن دیدن راست میگه مامانه خودشم سرش رو هیکلش بزرگ بود، خلاصه که ژنتیک هم مهمه
خوبه ک
بیا تایپ هامو ببن پشیمون نمیشی
کجاش کمه مهوا هم همینقد بود ۷ ماهگی دکترش گف نرمال
کلا دخترم تپل نیس ریزه جثه ش
ینی رو نمودار نشون داد کمه؟
تولدش چقد بوده
خوبه که🙁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.