من میخواستم بخرم ولی چون دخترم تابستون دنیا میاد گفتن خیلی گرمه معمولی خریدم
منم قنداق معمولی گرفتم
فرقی نداره با قنداق جسبی بعضی ها با معمولی راحتن با بستنش بعضی ها با چسبی
من قنداق نگرفتم مامانم یه پارچه بزرگ خودش دوخته بند هم دوخته همون رو استفاده میکنم
منم خریدم مارک الا، ۱۱۰۰
منم چسبی خریدم
من خریدممممم چسبی انقد عصای دستم بود استفادع کردم ازش خیلی راضی بودم شبا ک میبستم انقد راحت میخوابید حتی تا چهل روزگیش این اروم بود قنداق باعث میشه خواب راجتی داشته باشن کولیک اگ دارن اذیت نشن
من. سر دخترم نخریدم طبق حرف بقیه
با روسری که می بستم آروم میشد راحت میخوابید
ولی به نظرم لازمه
انشاءالله این سری میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.