میگما قنداق چسبی خوبه ؟ چون من قنداق معمولیا گرفتم ، شماها چی ؟؟

۷ پاسخ

من میخواستم بخرم ولی چون دخترم تابستون دنیا میاد گفتن خیلی گرمه معمولی خریدم

منم قنداق معمولی گرفتم
فرقی نداره با قنداق جسبی بعضی ها با معمولی راحتن با بستنش بعضی ها با چسبی

من قنداق نگرفتم مامانم یه پارچه بزرگ خودش دوخته بند هم دوخته همون رو استفاده میکنم

منم خریدم مارک الا، ۱۱۰۰

منم چسبی خریدم

من خریدممممم چسبی انقد عصای دستم بود استفادع کردم ازش خیلی راضی بودم شبا ک میبستم انقد راحت میخوابید حتی تا چهل روزگیش این اروم بود قنداق باعث میشه خواب راجتی داشته باشن کولیک اگ دارن اذیت نشن

من. سر دخترم نخریدم طبق حرف بقیه
با روسری که می بستم آروم می‌شد راحت می‌خوابید
ولی به نظرم لازمه
انشاءالله این سری میگیرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی تودلی💙 مامان نی نی تودلی💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 مامان گیلاس🍒🩷👧🏻 ۹ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان رادین مامان مامان رادین مامان روزهای ابتدایی تولد