۵ پاسخ

منم تازه کشیدم راحت شدم آزاد شدم

نکشیدم ولی عصب کشی کردم
فقط باید نامه از دکتر داشته باشی و امپول بدون اپی نفرین بگی بزنن

چرا من دندونم خیلی درد میکرد کشیدم سه ماه اول هم بود

من ۹هفته اینا بودم ک کشیدم

سه ماهه دوم میشه

سوال های مرتبط

مامان رها❤️ رادمهر💙 مامان رها❤️ رادمهر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریانا مامان اریانا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهران 🫶هلما مامان مهران 🫶هلما ۱۰ ماهگی
مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ ۱ ماهگی