۲ پاسخ

قطره سدیم کلرید مرتب براش استفاده کن تو این سن دکترا فقط همینو میدن

خرخر بینی میتونه از رفلاکس هم باشه، اون شیری که برمیگرده توی گلو یه مقدارش پشت بینی و حلق رسوب می کنه تبدیل میشه به خرخر

سوال های مرتبط

مامان امیررضا😍❤️ مامان امیررضا😍❤️ ۳ ماهگی