اگه سرما خورده باشه و واکسن بزنمش چی میشه

۴ پاسخ

من بچم مریض بود بردم گفت خدایی نکرده یوقت تشنج میکنه
واکسن چهار ماهگیشو چهار روز پیش بردم زدم

سنگین میشه برا بجه چون اون واکسن خودش ی ویروسه سنگینه . بذار خوب شه بعد

مریض میشه و واکسن اثری نداره
بهداشت ببینه بچه مریضه به هیچ عنوان واکسن نمیزنه!!!
بزار وقتی خوب شد ببرش گناه داره

بچه تب شدید میکنه و خطرناکه

سوال های مرتبط