رنگ فندوقی هیچ موقع قدیمی نمیشه عزیزم.شاید مامانا مدلاشو گفتن قدیمیه
وای رنگ فندوقی خیلی شیک
خیلی قشنگه که همه چیزا فقط اون عسلیا جاشون خوب نیست
رنگ فندقی که الان خیلی مده منم میخام مبل رنگ فندقی بگیرم البته الان نه وقتی پسرم یکم مرتب تر شد🫥
رنگ فندقی و عسلی و گردویی هیچوقت قدیمی نمیشه من گردویی رو خیلی دوست دارم بعدم سلیقه ایه خودت دوسش داری پس خوبه
خیلی قشنگه به خونه روح وانرژی میده اگه جا داری اون عسلی ها رو از کنار میز تلوزیون بردار
من تایپیک قبلی تو دیدم. قشنگ عین میز تلویزیونته. خیلییی خوشگله و نازه
اتفاقا هیچ وقت قدیمی نمیشه خیلی قشنگن
خیلی خوشگله ولی اگه مبل سبز و فرش قرمز و چندتا گلدون پتوس خوشگل هم بگیری فوق العاده میشه
قشنگه رنگش بنظرم
سلیقه ها متفاوته عزیزم قرار نیست همه سلیقشون یکی باشه
لذتشو ببر
نه عزیزم تزئین خونه یه چیزسلیقه ای من دوست دارم خونموطبق سلیقه ورنگ دلخاه خودم چیدمان کنم وازکسیم نظرنمیگیرم ...
من که خوشم اومد قشنگه همه چی بهم میاد
نه بابا رنگ فندقی ک خیلی قشنگه.منم میخام میز و کنسول فندوقی بگیرم.مدلشم دیگه سلیقه ایه.وقتی خریدی چرا اینجا نظر میپرسی دلتو بد میکنی اخه دختر
من ک خوشم اومد مبارکه شیکه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.