منم شب قبل ۱۲ ببعد چیزی نخوردم، صبح ساعت ۱۰ عمل کردم تا ۱۲ همون شب فقط سرم گرفتم تا فردا ظهرش هم فقط آبمیوه، نسکافه و کمپوت، ظهر هم با سوپ غذارو شروع کردم..
مبارکهههه قدم نو رسیده مبارک خواهر
من از ریکاوری اومدم یه لیوان چای پنهونی خوردم 😂
بذار همراهت با دستمال نخی لباتو خیس کنه بهتر میشی
خیلی سختخ بخدا
برای منم همین بود
سعی کن بخوابی بگذره فقط
از۱۰شب تاموقع عمل ک ناشتا بودم
ساعت۸صبح عمل شدم
دکترم گف تا ۸ساعت حتی آبم نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.