۷ پاسخ

منم شب قبل ۱۲ ببعد چیزی نخوردم، صبح ساعت ۱۰ عمل کردم تا ۱۲ همون شب فقط سرم گرفتم تا فردا ظهرش هم فقط آبمیوه، نسکافه و کمپوت، ظهر هم با سوپ غذارو شروع کردم..

مبارکهههه قدم نو رسیده مبارک خواهر

من از ریکاوری اومدم یه لیوان چای پنهونی خوردم 😂

بذار همراهت با دستمال نخی لباتو خیس کنه بهتر میشی

خیلی سختخ بخدا

برای منم همین بود
سعی کن بخوابی بگذره فقط

از۱۰شب تاموقع عمل ک ناشتا بودم
ساعت۸صبح عمل شدم
دکترم گف تا ۸ساعت حتی آبم نخور

سوال های مرتبط