۷ پاسخ

ببین عزیزم من در هفته دو روز فست ۱۴ ساعته میگیرم
دو روز ۱۸ ساعته
اگه بتونم یک روز هم ۱۶ ساعته میگیرم..
وعدم رو با پروتین شروع میکنم سینه مرغ یا تخم مرغ ...
ساعت هایی که فست نیستم با کالری شماری کم خواری میکنم

چن مدل داره ۱۲ ساعته ۱۶ ساعته ۱۸ ساعته
اگ قرار باشه هرچی دلت خاست بخوری مثلا از شیرینی و این چیزا ک دیگ فایده نداره
کنارش سعی کن رعایت هم بکنی خوردو خوراکی رو
زمانی هم ک فست هستی میتونی اب چای دمنوش قهوه بخوری ولی بدون هیچی

نه دیگه ۱۲ شب دیره شما سعی کن تا ۸ شب شام بخوری و دیگه نخوری تا ۱۰ و ۱۱ صبح

فقط مایعات میشه خورد
۱۲ شب که خیلی دیره هیچکس نصف شب بیدار نمیشه چیزی بخوره من از ۸،۷ شب تا ۱۰ یا ۱۱ صبح فست میشم

تایم ش ۱۲ساعت ،۱۴ساعت و ۱۶ساعت داره
در این تایم نوشیدنی اب ،قهوه تلخ ،چای بدون قند میشه خورد
و بعد از پایان این تایم مهمه که چ چیزای بخوری
همه چیز نباید خورد در کنارش سالم خوری ،حذف قند مصنوعی و …باشه خیلی بهتره

۱۲ساعت‌کمترینشه بله میشه

پس با این حساب من همیشه رژیم فستم خودم خبر نداشتم 😂تازه 50 کیلو ام میخوام چاق شم

سوال های مرتبط