اولین شبه دارم فست میگیرم از ده شب تا ۱۲ ظهر

۴ پاسخ

من3-4 روز عالے بودم فست16 میگرفتم ولے یہو روز5-6 ام ولع ام زیاد شد تا امروز کہ پریود شدم فہمیدم بخاطر اون بودہ...حالا فردا باز شروع میکنم

۱۲ ظهر ب بعدم تو خوراکت مراعات میکنی؟
یا نه مثل قبل میخوری همه چیز

به سلامتی،۱۴ ساعته میگیری؟

چطوريه بگو منم بگيرم

سوال های مرتبط