۲ پاسخ

من تو یکی از تاپیک مامانا دیدم
از شیر بگیری
نه تنها غذا خور نمیشه
بلکه شیرم دیگه نمیخوره

یکی دیگه از مامانا همین مشکلو داشت
برده بود دکتر کوچولوشو
گفته بود کم کم شیر شب و قطع کنه
یه شربت اشتهاام داده بود
و شیر روز رو هم بعد شیر شب کم کم‌قطع کنه

بنظرم ببر دکتر

شیرش رو کم کن غذا خوردنش بهتر میشه

سوال های مرتبط