سوال منم هست ،دخترم بد شیره ،هلاکم ن شیر ن غذا ،موندم از شیر بگیرمش یا ن
خیلی زوده یسالگی
شايد شير قدوزن نده كه محاله.ولي براي كلسيم بدنش كه خيلي نيازه مگه چقد ماست ميخورن يا لبنيات.بخدا كه منم هلاكم از دست شير نخوردنش مجبوري دارم پيش ميرم
من گرفتم رشد بچم کم بود دکتر گفت غذا بخوره تا رشدش خوب بشه گفتم کلیسم چیزی بدم گفت ماست هم تو لیست غذاش باشه
من دخترمو ی سال دوماهگی از شیر گرفتم وزنش هشت نیم بود چند روز پیش واکسن ۱۸ماهگیش رو زدم
نه نمیشه اخه بدنشون کمبود پیدا میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.