تو دلمون با جنین صحبت کنیم میشنوه؟😁

۱۴ پاسخ

اوهوم

الان میشنون، ولی از یکسالگی به بعد دیگه کلا نمیشنون کار خودشون میکنن😅😅

حرفت ک نمیشنوه ولی اون حس خوب ک داری ب اونم منتقل میشه

بچه من وقتی حرف میزنم دیگ تکون نمیخوره🤣🤣🤣کلا با من مشکل داره

اره از ۱۶ هفته میشنون

اره😍😍😍😍😍

من مطمئن نیستم بشنوه اما میدونم بچه حس خوب یا بد مادر رو میفهمه و واکنش نشون میده و حتما وقتی باهاش حرف میزنی هم حس خوب تورو درک میکنه و میفهمه به نظرم

من که فکر میکنم همه اینا الکیه 😂

اره منم تو دلیم حرف میزنم متوجه میشه واکنش نشون میده

مگه میشه؟

من وقتی باهاش حرف میزنم شروع میکنه به تکون خوردن،واقعا برا خودمم عجیبه 🥰

بله ، خیلیم براش خوبه🥹

اوهوم 🙂🥰

بله میشنوه

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی