۵ پاسخ

اره من دیابتی ام انسولین میزنم

اول نمیخواستم بپذیرم ولی مجبورم

سلام منم انسولین میزنم دیابت دارم

سلام عزیزم اره میزنم

سلام عزیزم منم دیابت دارم 🥲انسولین میزنم شما نمیزنی؟

سوال های مرتبط

مامان آیدا❤تودلی🫣💙 مامان آیدا❤تودلی🫣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلی🍎🍭 مامان دلی🍎🍭 ۱۲ ماهگی