۸ پاسخ

یک دونه بخور

نخور خواهر منی که قند ندارم هم اگه یه چیز خیلی شیرین بخورم عذاب وجدان میگیرم

سلام اره ولی کم انسولین میزنم بجاش

من انسولین میزنم هوس کرده بودم خوردم ی بار

زولبیا بامیه قندخالصه،نخور

ی کوچولو هوسونه گذاشتم دهنم همین ی بار فقط

ن من نمیخورم

بخور ولی خیلی کم در حد هوس

سوال های مرتبط