۱۰ پاسخ

عزیزم درخواست میدی‌هم هفته ایم

شما قندتون چند بود انسولین می‌زنین یا قرص مصرف میکنید

هیچی با گرسنگی کنار میام تا بخورم قندم میره بالا

من اجیل میخورم یا سیب

دیگ میخوابم😢

سیب عالیه

عدد دیابت شما چندبود؟

من دیابت ندارم ولی شنیدم میگن سیب خوبه بخوری باعث میشه ضعف شبانه نداشته باشی

نصف لیوان‌شیر

همچنان تحمل دارم میکنم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وپسرم💕 مامان دخترم وپسرم💕 ۵ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی