۱۱ پاسخ

من دیابت ندارم ولی کره بادام‌زمینی رو روش موز می‌زارم میخورم بعضی موقع ها روی همون موز شیره انگور میریزم

چرا باید کره بادام زمینی رو شیرین کنی؟خودش خیلی خوشمزس

بدون شکر خوشمزه هس که

عزیزم همشهری ایم دوست داشتی درخواست بده همو داشته باشیم

با هیچی فقط بعضی وقتا با موز قاطی میکنم خوشمزه تر شه

همینجوری با نون خوشمزه ست

من کره بادوم زمینی بدون قند وشکر میگیرم

من صبحانه با عسل میخورم

کره رو خالی بانون میخورم شیرین اصن نباید بکنی براقند ضررداره گلم

من دیابت از قبل بارداریم دارم کره بادوم زمینی رو یه قاشق کوچیک خالی میخورم قندمم نمیبره بالا

من دیابت ندارم ولی همینجوری میخورم شیرین دوست ندارم

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا هفته بیست‌ونهم بارداری