۸ پاسخ

نه زود نمیمیرن اما خیلی بو میدن

به جاش بلدرچین ماده بگیر
اینقدر با مزه و مظلومه
تخمم میذاره
صداشم در نمیاد

نه اردکها بیشتر زنده میمونن

نه ما یه جوجه اردک داشتیم مامانم بزرگش کرد. هرروز بهش تخم مرغ آب پز میداد 😂

یکیش داداش من داره چند سال اسمش هم گذاشته برفی چون سفید 😃😃نه اصلا حساس نیستن

نه بابا اردکا سگ جونن زودم بزرگ میشن😂
فقط خیلی کثیف کاری دارن و بو میدن جوجه تمیز تره

نه اردکا زنده می‌مونن.همه چی میخورن.فقط تو سرما نگه ندار

اره عزیزم

سوال های مرتبط