۷ پاسخ

هویج بخارپزم دادم✅

من آبپز میکنم یکم کره میزنم آب اضافه میکنم شیر خشک خوب نمیشه با سیب زمینی

عزیزم میشه بدونم چ‌موقع بچه رو ببریم پیش دکتر ک بهمون اجازه بده به بچه غذا بدیم یا نه؟ و اینکه مثلا به چ دلیل مناسب میبینن تو این سن ؟؟

ظرفاتون چقدر قشنگه از کجا گرفتید؟

سیب زمینی سنگین تره
چون تازه شروع کردی چیزهای سبک تر بدی بهتره مثل کدو حلوایی، کدو سبز، گلابی

ابپز کن یکم کره بزن و شیرخشک دل بخاهیه
یا هم خرد بکن موقعی ک‌میخوای برنج دم کنی بریز رو برنج بخاربپز شه

اره عزیزم آب پز کن یکم کره یا روغن زیتونم بزن

سوال های مرتبط