۱۸ پاسخ

من بیشتر روی ریزش موهام عصبی شدم
عزیزم سخت نگیر تازه هفت ماهه یه دوره ی سخت رو گذروندی
به بدنت وقت بده
من از عید بعدی میخوام برم باشگاه وقتی آرشا رو از شیر گرفتم
الان فقط به اینکه شیرم مقوی باشه فکر میکنم و مفید میخورم

ب نظرم خوبی
ولی بازم خودت می‌دونی
فقط یکم ابروهات کلفت نیس
سن تو بیشتر نشون میده

والا ۶۸ خیلی خوبه
خیلی هم قشنگ و جذابی
یه انسان خلق کردیا
پرورش یک انسان به اندازه ی کافی سخت هست
با این فکرا خودت رو اذیت نکن
خیلی خیلی خوب و زیبایی

اتفاقن خشگلی دوس داری لاغر شی قند مصنوعی و حذف کن خیلی کم میکنی.من دوس دارم چاق شم نمیشم😩

وااا🙄
وا بده غزل
خیلیم خوشگلی

وزن لعنتی اعتماد به نفس آدمو میگیره من وزنم پایین اومده ولی بخاطر بارداری عضلات لگن فاصله پیدا می‌کنه تا ۲سال اینجوریه امیدوارم زودتر هیکلم برگرده 🥹

دیونه ای 🥲

خیلیم عالی هستین ولی منم مث شمام ب همه چی گیر میدم عمل بینی میخام بوجه نیس😂فعلا از یه طرفم قبل عید بوتاکس زدم دریغ از یه ذره تغییر اون خوب سدما ولی بعد ترمیم برگشتم ب خالت قبل حالا اعصابم هراب شده

کاش من شکل تو بودم. دختر به این نازی.پس من چی بگم که از۶۰کیلو شدم۷۵ اصلا نمیتونم نخورم چون شیر میدم همش ضعفم

خیلیم خوبی عزیزم ، ناز و تو دل برو، این فکرارو نکن. راستی چقد از اسم شاهان خوشم میومد که اگه پسردار شدم اسمشو بزارم شاهان ، ولی خدا یه گل دختر بهم هدیه داد

عوض وزنت ب اینهمه جذابیتت فک کن بابا
انقد خوشگلی شوهر‌کشی
حالا یکمم وزنت تز نظر خودت زیاد باشه اشکال نداره
شیردهی تموم بشه اشتهاتم کم میشه

منم از لاغری اعتماد به نفسم کم شده. یه سوال دارم. گلم موهات دکلرست یا رنگ معمولی گذاشتی؟ اگ فقط رنگه چه رنگیه؟

منم همينم انقدر شكمم اذيتم ميكنه
ولي اصلا وقت غذا خوردن ايناهم ندارم غذام از قبلم كم ترسده

من ۶۹_۷۰ اصلنم پایین نمیام کلا هیچ تفریحی حز خوردن نیس که ارومم کنه یا شایدم ما اینطوریم بیرون میریم قهوه سوخاری پیتزا تو خونه چای شکلات شیرینی😞😞کار پیدا نمیکنم جز خوردن

منم ۶۸ تا موندم بعد زایمان قدم۱۶۲هس بنظر من همینجوری عالی هستی

خیلیم عالی هستی. ابروهات چیه؟مداده؟؟؟

68 ک خوووبه قدت چندتاس من 73 قدم 165🥴 شوهرمم از اووول با چاقی مشکل داشت حالا نمیدونم از شیر بگیرم خوب میشم یا چی😬

خب الان که خوبی

سوال های مرتبط