من قبلا همچین نبودم ولی از وقتی غذا دادن ب دخترم شروع شده گاهی همچین حسی دارم با اینک تمام تلاشمو میکنم اما حس میکنم کم گذاتشم براش
نشخوار ذهنیه
نه برعکس من حس میکنم برا خودم وقت نمیذارم و نیاز دارم یکمم به خودم برسم
دقیقا منم اینجوری ام
متاسفانه منم با وجود اینکه همه بهم میگن زیادی وسواس به خرج میدی توی فرزندپروری ولی مدام حس میکنم دارم کم کاری میکنم و اصلا مادر ایده آلی و کافی نیستم
نگران نباش ماهم اينطور ميشيم هر چند وقت
همه مامانا این حسو تجربه میکنن حالا یکم کمتر یا بیشتر... ولی بهش توجهی نکن چون تو صدتو میزاری
چیه لامصب این مادر شدن😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.