۵ پاسخ

سمت راستی رو داروخانه ها دارن یه مارک ایرانی معروف بنظرم خیلی خوبه سرش کوچیکه و تو دهن بچه راحت جا میشه نسبت به بقیه مسواکا
خمیردندونم دکتر میگه مارک مهم نیست
مناسب سن بچه باشه مثلا روش زده باشه مناسب بالای دو سال
یا اینکه فلوراید ۴۰۰ یا نهایت ۶۰۰ داشته باشه

تصویر

من خمیر دندون میسویک به توصیه پزشک خریدم ولی میگفت بنسرم خوبه،مسواکم من سیگنال خریدم یکم زبره،باز بیبی لند بهتره،یه مدلم باباش خریدم مارکش پاک شده اون عالیه

هر دو رو چیکو گرفتم

مثلا این زده دو تا شش سال
فلورایدشم کمه همون ۴۰۰
فقط به این نکته توجه کن دیگه دنبال مارک خاص نباش بنظرم
من مریدنت هم داشتم عکس باب اسفنجی روشه از این بهتر بود چون کف کم میکرد و بوی کم و ملایمی داشت

تصویر

من خمیردندان چیکو گرفتم مسواکش هم سیگنال معمولیه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۲ سالگی
از بعد دوسالگی نورا یاد گرفته موقع مسواک زدن آب دهنش و بیرون بریزه و تف کنه و من خیالم از بابت نخوردن خمیردندون راحت شده

اگه میپرسید چجوری یاد گرفته ؟
باید بگم که خیلی سخت نیست فقط یکم پشتکار و تحمل میخواد
از یکسالگی مرتب مسواک میزنه
اوایل که بلد نبود تف کنه
به اندازه یه دونه برنج براش خمیردندون میزدم و قطعا یه مقداری ازش و میخورد
از همون اول با یه لیوان آب براش مسواک میزدم
از خمیردندونهای مختلف مخصوص کودکان استفاده می‌کردم
یه لگن کوچیک براش گرفته بودم و خودم کنارش مسواک میزدم و تف میکردم اون اوایل موقعی که آب دهانش و بیرون‌ میریخت لباسش کثیف میشد
و باید عوض میکردم
هر زمان پیشرفت میکرد تشویقش میکردم و خوشحالی تو چهره اش و میدیدم
و حالا خودش خمیردندون انتخاب میکنه
و برعکس من که با توجه به ترکیبات و برند انتخاب میکنم ایشون شکل و رنگش براش مهمه

واقعا چرا دخترا رنگ صورتی براشون جذابه؟
البته نورا آبی و صورتی و دوس داره

#فرزند_پروری #مسواک #خمیردندون_کودک
#پوشک #شیر_مادر