سمت راستی رو داروخانه ها دارن یه مارک ایرانی معروف بنظرم خیلی خوبه سرش کوچیکه و تو دهن بچه راحت جا میشه نسبت به بقیه مسواکا
خمیردندونم دکتر میگه مارک مهم نیست
مناسب سن بچه باشه مثلا روش زده باشه مناسب بالای دو سال
یا اینکه فلوراید ۴۰۰ یا نهایت ۶۰۰ داشته باشه
من خمیر دندون میسویک به توصیه پزشک خریدم ولی میگفت بنسرم خوبه،مسواکم من سیگنال خریدم یکم زبره،باز بیبی لند بهتره،یه مدلم باباش خریدم مارکش پاک شده اون عالیه
هر دو رو چیکو گرفتم
مثلا این زده دو تا شش سال
فلورایدشم کمه همون ۴۰۰
فقط به این نکته توجه کن دیگه دنبال مارک خاص نباش بنظرم
من مریدنت هم داشتم عکس باب اسفنجی روشه از این بهتر بود چون کف کم میکرد و بوی کم و ملایمی داشت
من خمیردندان چیکو گرفتم مسواکش هم سیگنال معمولیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.