سلام خانما میدونین چرا نوزاد اسهال میشه؟

۴ پاسخ

عزیزم نوزاد اصلا اسهال نمیشه اونا طبیعیه

عزیزم منم بچم اسهاله دیروز ک‌ از دکترش پرسیدم گفت اولین میکروبی ک وارد بدن بچتون میشه خودشو ب صورت اسهال نشون میده قطره پدی لاکت بده ب بچت هر 12ساعت خوب میشه تازه چون پروبیوتیکه در مقابل میکروب و ویروس بدنش مقاوم میشه

تا ۸ بار پی پی در روز عادیه زیاد شد میشه اسهال ... آبکی بخوری اونم شل میشه ولی اسهال نیس

اگه تو تابستون مادر خیار و هندونه بخوره بچه اسهال میشه ‌

سوال های مرتبط

مامان ابرا کوچولو🎀👼🏻 مامان ابرا کوچولو🎀👼🏻 ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۵ ماهگی
مامان نی نیش 🍼 مامان نی نیش 🍼 ۵ ماهگی