عزیزم نوزاد اصلا اسهال نمیشه اونا طبیعیه
عزیزم منم بچم اسهاله دیروز ک از دکترش پرسیدم گفت اولین میکروبی ک وارد بدن بچتون میشه خودشو ب صورت اسهال نشون میده قطره پدی لاکت بده ب بچت هر 12ساعت خوب میشه تازه چون پروبیوتیکه در مقابل میکروب و ویروس بدنش مقاوم میشه
تا ۸ بار پی پی در روز عادیه زیاد شد میشه اسهال ... آبکی بخوری اونم شل میشه ولی اسهال نیس
اگه تو تابستون مادر خیار و هندونه بخوره بچه اسهال میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.