من۱۷هفته رفتم درست بود
من ۱۵هفته رفتم گفت دختره ولی اینجا خیلیارو دیدم ۱۵,۱۶هفته رفتن بعدش انومالی جنسیت تغییر کرده که دیگه مطمئن نیستم.منتظرم برم انومالی
من ان تی گفت پسره بعد ۱۵هفته هم رفتم گفت همون پسر عالی بود سونو
من زنگ زدم سونو گفتن ۱۴ هفته به بعد درست در میاد
صددرصد میگن عزیزم
من ۱۴ هفته هم رفتم ۱۵ هم
من رفتم درست بود حتی انتی هم همینو گفت الانم ک صددرصده جای خوب بری درصد خطا خیلی کمه
درست نیست من رفتم احتمال دختر داد اما الان پسر شده
ب احتمال زیاد ۱۶هفته حدس بزنن کم پیشـمیاد دریت در بیاد بهتره ۱۷هفته چند روز بری یا ۱۸
الان سونو عادی ۱۵۰۰ خب دو هفته دیگه صبر میکنیم با انومالی میفهمیم الان خود انومالی زیر ۳ تومن پیست چرا باز ۱۵۰۰ بدم جدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.