کیا هفته ۱۶ رفتن تعین جنسیت؟

۹ پاسخ

من۱۷هفته رفتم درست بود

من ۱۵هفته رفتم گفت دختره ولی اینجا خیلیارو دیدم ۱۵,۱۶هفته رفتن بعدش انومالی جنسیت تغییر کرده که دیگه مطمئن نیستم.منتظرم برم انومالی

من ان تی گفت پسره بعد ۱۵هفته هم رفتم گفت همون پسر عالی بود سونو

من زنگ زدم سونو گفتن ۱۴ هفته به بعد درست در میاد

صددرصد میگن عزیزم
من ۱۴ هفته هم رفتم ۱۵ هم

من رفتم درست بود حتی انتی هم همینو گفت الانم ک صددرصده جای خوب بری درصد خطا خیلی کمه

درست نیست من رفتم احتمال دختر داد اما الان پسر شده

ب احتمال زیاد ۱۶هفته حدس بزنن کم پیشـمیاد دریت در بیاد بهتره ۱۷هفته چند روز بری یا ۱۸

الان سونو عادی ۱۵۰۰ خب دو هفته دیگه صبر میکنیم با انومالی میفهمیم الان خود انومالی زیر ۳ تومن پیست چرا باز ۱۵۰۰ بدم جدا

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان رایان👑 مامان رایان👑 ۴ ماهگی
مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیستم بارداری