سلام کیا ازمایش تعین جنسیت هشت هفته دادن درست بود؟

۸ پاسخ

ازمایش سلفری هست که نزدیک ۱٠تا ۱۲ تومن هزینش میشه

من شنیدم هرکی رفته صددرصد درست گفتن.ببخشید شما تعیین جنسیت کرده بودین؟

علائم هات چی بودن تو هفته های من

من دادم درست درست بود

من رفتم درست بود ۹ هفته رفتم

چی هست تا حالا نشنیدم

شما انجام دادی؟
من میخوام انجام بدم

میگن از هفته هفت به بعد درسته جوابش گلم

سوال های مرتبط

مامان آرامش و تو دلی مامان آرامش و تو دلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته دوازدهم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری