خانوما جواب ازمایش منو میتونین بخونین

تصویر
۲ پاسخ

کنار ادرارت زده فیو یعنی کمی عفونت داری که اونم جای نگرانی نیست مایعات زیاد استفاده کنی دفع میشه

قندت خوبه خیلی
اهنت و ذخیره اهنت پایینه احتمالا دکتر دوز قرص و برات بالاتر میبره‌ ادرارتم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان علیسان جانم🩵👶🏻 مامان علیسان جانم🩵👶🏻 ۸ ماهگی
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی