خانوما میتونید جواب ازمایش قند منو بخونین چجوریم؟

تصویر
۵ پاسخ

عالی . به به خوشبحالت

همه چی نرماله عزیزم

عاليه
خوشً بحالت
من متاسفانه ديابت بارداري دارم و نميتونم بستني بخورم
عوضش تو بخور😅

خوبه شکر

خیلی خوبه قند نداری

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق پسرم 🤎👶 مامان فندوق پسرم 🤎👶 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی🩷 مامان تو دلی🩷 ۳ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری