۱۲ پاسخ

وا

اگه قرار بر کرایه بود که ادم میره جای دیگه..کرایه میده
تازه اعصابشم راحته

خونه رشت رو کلا دادن به ما خودشون جای دیگه خونه دارن و زندگی میکنن

خواهر من طبقه پایین خونه پدرشوهرش زندگی می‌کنه و اجاره میده ۵ تومن. مامان شوهر خواهرم ۳۰ سال پیش فوت کرده وقتی دامادمون چند ماهش بوده. و این خونه مثلا به اسم مادر شوهر جدیده است.
اما خب در کل کار خیلی بدیه این کار.

قرار باشه کرایه بدیم خو میریم مستاجری دیگه ما طبقه بالا پدرشوهرمیم

من کرایه نمیدم ولی وقتی مستاجر قبلی ک میخواست بلند بشه ما ۱۰۰میلیون پولشو ما دادیم

چه کرایه ای؟
پدردختر جهاز میده پدر پسر خونه دیگه
من تو خونه ش زندگی میکنم ولی فعلا نزده به ناممون

طبقه پایین مادرشوهرم زندگی میکنیم
ن کرایه نمیدیم ولی دلم میخواست مستاجر باشم و کرایه بدم ولی برای خودم جای دیگه زندگی کنم

نه با اینکه شرایط خودشون هم یه دوره بخاطر مسائلی خیلی مساعد نبود اما اصلا نمیگرفتن .

من زندگی میکنم هم روانی شدم هم تربیت بچمو از دستم دراوردن هم هرچی ندارم زودی میپرن میان میبرن حق کلید ورداشتن از روی در هم ندارم وقتی میرم جايي. تازه کرایه ام بدم ؟ 🤦🏻‍♀️😭

بله میگیرن

تا حالا نشنیدم کسی خونه پدرش زندگی‌کنه کرایه بده

خونه مادرشوهر زندگی کنی بعد تازه پولم بدی😂
اون پولو باید خرج اعصاب و روان کنی

سوال های مرتبط