مامانا😊😊😊
دلیل انقباض جنین چیه ؟

۵ پاسخ

من انقباضات داشتم از ان اس تی فهمیدم.
هم اینجا و هم دکترم گفت شکم و پهلومو گرم نگه دارم
حمام میرم زود بیام بیرون خیلی نمونم تو حمام‌.فعالیت و رابطه جنسی رو محدود کنم. شیاف و امپول پروژسترون هم دکتر برام نوشت. گفتن خوراکیای سرد و یخی نخورم. اما فک میکنم هیچی به اندازه استراحت جواب نیست.

فکرکنم اون انقباض رحمه با سفت شدن بچه متفاوت باشه.یعنی کلمه ی انقباض برای رحم به کار میره نه خود نی نی...
اما من این احساس سفت شدن و درد شدید و داشتم مادرشوهرم میگفتن شکمم و گرم کنم دوسه ساعت گرمش کردم خوب شد چون شب قبلش تو سرما نشسته بودم میگفتن سرما خورده به شکم...
قدیمی ها میگن به اصطلاح بچه قلنج میکنه... اگر درد میگیره ول میکنه میشه انقباض رحمی. اگر درد ممتد همراه با سفت شدن بچه است سرماخورده به پهلو و شکمتون گرمش کنید و استراحت کنید بهتر میشید ان شاالله

سردشه یا ترسیده

انقباض رحم

انقباض واسه رحمه نه بچه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها😍 مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♡جانا♡ مامان ♡جانا♡ ۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان حورا مامان حورا ۸ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان Joje🐣دوقلوها مامان Joje🐣دوقلوها ۲ ماهگی
مامان لیان💜 مامان لیان💜 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری