من انقباضات داشتم از ان اس تی فهمیدم.
هم اینجا و هم دکترم گفت شکم و پهلومو گرم نگه دارم
حمام میرم زود بیام بیرون خیلی نمونم تو حمام.فعالیت و رابطه جنسی رو محدود کنم. شیاف و امپول پروژسترون هم دکتر برام نوشت. گفتن خوراکیای سرد و یخی نخورم. اما فک میکنم هیچی به اندازه استراحت جواب نیست.
فکرکنم اون انقباض رحمه با سفت شدن بچه متفاوت باشه.یعنی کلمه ی انقباض برای رحم به کار میره نه خود نی نی...
اما من این احساس سفت شدن و درد شدید و داشتم مادرشوهرم میگفتن شکمم و گرم کنم دوسه ساعت گرمش کردم خوب شد چون شب قبلش تو سرما نشسته بودم میگفتن سرما خورده به شکم...
قدیمی ها میگن به اصطلاح بچه قلنج میکنه... اگر درد میگیره ول میکنه میشه انقباض رحمی. اگر درد ممتد همراه با سفت شدن بچه است سرماخورده به پهلو و شکمتون گرمش کنید و استراحت کنید بهتر میشید ان شاالله
سردشه یا ترسیده
انقباض رحم
انقباض واسه رحمه نه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.