انقباض خطرناکه برا جنین؟؟؟

۳ پاسخ

علائم زایمانه دیگه که من دارم این روزا
درطول شبانه روز احتمالا ۲الی۳ بار
خطرروهم درصورتی خطرناکه که تایم بین انقباضات کم بشه ونری بیمارستان

من خیلی انقباض دارم از هفته 32 نمیدونم خطر داره یا ن ولی نشونه های نزدیکی زایمانه دیگ

حتما ی چیزی هست که میگن انقباض رو باید جدی گرفت

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی