انقباض چرا میگن خطرناکه؟

۲ پاسخ

خطرناک نیس روند طبیعی رحمع داره اماده میشه برای زایمان اگ تو هفته های پایین ک بچع هنوز نارسه شرو بشه خطرناکه چون اگ کنترل نشه دهانه رحم باز میشه و زایمان شرو میشه و میشه زایمان زودرس

چون انقباظ اگه زود هنگام باشه کم کم بیشتر میشه باعث باز شدن دهانه رحم و زایمان زودرس میشه واسه اون خطر ناکه

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۱۰ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی
مامان کیان کوچولو مامان کیان کوچولو ۱۲ ماهگی