تو ماه ۶ شماهم خیلی سنگینید؟

۱۳ پاسخ

من وارد ۶ شدم خیلی بد هست زیاد شکم ندارم ولی خیلی سنگین ام حس خوبی ندارم

نه هنوز خوبم😅

من شنبه میرم تو ۷ ماه ولی اره از ماه شیشم دیگه سنگین شده بودم

من تا دیروز انگار پر بودم از دیروزتا الان خیلی احساس سنگینی میکنم

نه تو۷احساس میکنم ب واژنم فشار میاد

نه عزیزم.من هنوز سنگین نشدم

من وقتی اب میخورم سنگین میشم نمیتونم نفس بکشم شکمم میادک بترکه

من نه اولای ماه ۷ هستم شکم ندارم اوکی امم خیلی راحتم

وزنم بالا رفته ولی کلا سبک پا شدم،خیلی تحرک دارم،احساس سنگینی نمیکنم

بلهههههههه

من ک خیلی سبکم اصلا چاق نشدم شکمم ندارم🥹

من از اول سنگین بودم وهستم😭

من نبودم ماه۶ خیلی برام زود گذشت

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس ۳ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی