من وارد ۶ شدم خیلی بد هست زیاد شکم ندارم ولی خیلی سنگین ام حس خوبی ندارم
نه هنوز خوبم😅
من شنبه میرم تو ۷ ماه ولی اره از ماه شیشم دیگه سنگین شده بودم
من تا دیروز انگار پر بودم از دیروزتا الان خیلی احساس سنگینی میکنم
نه تو۷احساس میکنم ب واژنم فشار میاد
نه عزیزم.من هنوز سنگین نشدم
من وقتی اب میخورم سنگین میشم نمیتونم نفس بکشم شکمم میادک بترکه
من نه اولای ماه ۷ هستم شکم ندارم اوکی امم خیلی راحتم
وزنم بالا رفته ولی کلا سبک پا شدم،خیلی تحرک دارم،احساس سنگینی نمیکنم
بلهههههههه
من ک خیلی سبکم اصلا چاق نشدم شکمم ندارم🥹
من از اول سنگین بودم وهستم😭
من نبودم ماه۶ خیلی برام زود گذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.