۹ پاسخ

خوبه من برای چند نفر یکی ریختم

چه کاریه قرمه سبزی میکنی همین کنسرو لوبیا رو خورشت کن سیب زمینی مربعی های کوچیک مثل برای ماکارونی و با گوشت بپز بعد لوبیا هم بریز توش ابلیمو بزن یکمیش شام بخورین یکمیش فردا ظهر

اره بسه خوشمزه هم میشه با کنسرو لوبیا

کنسرو‌لوبیا فککنم یکی زباده ببین اگه کنسرو بدون رب هست بخر چون ما توقورمه رب نمیزنیم کنسروا رب دارن ولی درکل برا دووعده دونفری فک کنم ی کنسرو زیاده دوسومش خوبه

بله کافیه یک کنسرو

آره بسه من بعضی موقع ها که لوبیا نداشته باشم از کنسرو استفاده میکنم

میتونی حتی سیرحبه ای و‌هویج حلقه ای ب خورشتت اضافه کنی باهاش بپزه همونمدلی با برنج بخورین انقدر خوشمزس ما شمالیا عاشقشیم البته ی سبزی مخصوصم داره ک خیلی خوشمزش میکنه ما ب این مدل خورشت میگیم ساک

فک کنم کمه عزیزم

لوبیا چیتی بریز لپه هم امتحان کن خیلی خوشمزه میشه

سوال های مرتبط

مامان آژوان مامان آژوان ۴ سالگی
مامان 🧿♥️sobhan مامان 🧿♥️sobhan ۴ سالگی