۱۱ پاسخ

ذربین خوب نیس گردو پلاس رو نصب کن

خیلی داغونه🤣شیش میزنه🤣🤣

وای دقیقا😂😂😂😂

😂🤣😂😂😂🤣

وای😂😂😂

تو روحت چقد خندیدم 🤣🤣🤣

واقعا اصلا تو یه فاز دیگه اس 😂

فک کنم با آپارات قرارداد داره همش آپارات میاره😑

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

من از هوش مصنوعی میپرسم خیلی خوب جواب میده خدایی 😂😂 این ذره بین انگار منو مسخره می‌کنه با جواب دادناش

دقیقا 🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری