فرزندپروری فرزندپروری پوشک پوشک پوشک پوشک

تصویر
۱۲ پاسخ

برای تربیت بچه اپارتمانی تو منطقه بالا یا متوسط خیلی بهتره و تربیت بچت تاثیر گذار تره ب نسبت محله پایین ولی خب ویلایی هم مزیتش اینه بچت سر و صدا کنه بدو بدو کنه طبقه پایینی یا بالایی سراغت نمیاد

سوسک رو آپارتمان هم داره. ب نظرم ویلایی بهتره. من بودم اونو انتخاب میکردم. ویلایی رم بهش برسی نو نوار کنی دیگه حشره اینا نمیاد

بستگی به شرایط داره امنیت آپارتمان بیشتر خودت و بچت تنها یک ماه هم باشین خیالتون راحت ،کسی بره بیاد همسایه ها متوجه میشن،تو منطقه بهتر هم فرهنگ و محیط خیلی تاثیر داره،ویلا هم ملک برا خودته دیگه ولی سوسک و مارمولک و اینا با سم پاشی حله هر دو ماه سه ماه دور خونه بریز هیچی نمیاد ،بستکی به خودت داره

ویلایی بگیر بده برات یه سم پاشی اساسی کنن برو راحت بشین سوسکو مارمولک همه جا هست

من ویلایی دارم ینی با این بچهای شیطونی که من دارم بهترین گزینه برام ویلایی بود همشم دارن رو حیاط بازی میکنن از نظر امنیتی ام دوربین داریم شوهر منم هر هفته دوسع شب شبکاره نیست تنها میخابم خیلی ام راحت

پایین شهر نشستن اصن اشتباهه وقتی میتونی محله بهتر زندگی کنی

الان ما یه واحد بغلی داریم تو آپارتمان دهن مارو سرویس کردن با سرو صداشون. یه خواب راحت نداریم. بالایی مون همش گرومپ گرومپ صدا پا میاد هیچ اعتراضی هم نمیتونی بکنی. ولی ویلایی چهاردیواری اختیاری. دعا کن خدا ب ماهم ویلایی بده

بستگی داره الویت چی باشه
من امنیت برام مهمه ویلایی باشه میترسم تنها بمونم ولی جایی که هستم دوربین و نگهبان داره
موش و اینا هم که حق داری خدایی
ویلایی فقط اینکه خودت تنهایی و همسایه بغل گوشت نیس خوبه

ولی ویلایی پایین شهر خوب نیست چون ویلایی امنیت بالانیاز داره

ما اپارتمانیم هم موش داریم هم سوسک 😂😂😂😂😂😂😂

ویلایی دوست دارم ولی من ترس مارمولک اینا ندارم بچه های شمال ترس این چیزارو ندارن...
من فقط ترس دزد رو دارم

ویلایی ب نظرم بهتره برا روحیه بچه هم خوبه
آپارتمانی تنها مزیتش اینه ک حشره نداره

سوال های مرتبط