خانوما حالت تهوع گرفتم رومخه و یکم دلدرد پریودی از چیه

۱ پاسخ

دلدرد پریودی طبیعیه اگه شدید نباشه
حتما ترش کردی،یه فاموتیدین بخور

سوال های مرتبط