بچه ها الان زعفران دم کنم بخورم خوبه

۱۲ پاسخ

نه خیلی برای زردی بده

زردی ربطی به خوراک بارداری نداره .
ولی پیاده روی خیلی خوبه برات رابطه بدون جلوگیری هم میگن خوبه

عزیزم من شنیدم زعفران زباد.باعث کندگی جفت میشه عجله نکن خودش دردت میگیره

باش عزیزم

زعفرون غلیظ نخور خطرناکه شربت زعفرون وگلاب درست کن بخور زیاد غلیظ نکن خطرناکه

باش مرسی گلم

نه زعفران ضرر داره

دیگ واقعن نمیکشم می‌خوام زودتر زایمان کنم

آخه خسته شدم بخدا دیگ نمیتونم سرما هم خوردم جون ندارم

عزیزم وقتش بشه خودش دردت میگیره عجله نکن....زعفرانم میگن خطرناکه .

اگر هیچ علائمی نداری که اصلا
اگر هم. درد و اینا داری، بازم باعث خونریزی بیش از حد میشه

چرا؟😳

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۰ ماهگی