۷ پاسخ

منم شنیدم.دولت آبادم.

اره منم شنیدم

اره من دیدمشون دوتاشونو خیلی میرنو میان

والا من دارم روانی میشم مگه میشه اخه

اینا صدای هلی کوپتر خیلی پایین دیروز کرج بودن و پرچم ایرانم روشونه و رنگشون مشکی بیرون و نگا کنید قشنگ دیده میشه

کدوم محله هستی

مثل اینکه جنگنده ارتش ایرانه گشت زنی میکنه

سوال های مرتبط