۳ پاسخ

خیلی ناراحتم همش فکر میکنم نکنه خدای نکرده بیماری پنهانی چیزی داره جون‌نمیگیره آخه انقدر کوچولو من ندیدم تاحالا انقدرم درگیر الرژیشم چی بخورم چی نخوره چون شیر خودمو میخوره

یکمی کم نیست

دختر من الان 7و800

سوال های مرتبط