تازگیادکترا از۵ماه غذا کمکی شروع میکنن چرا

۴ پاسخ

دکتر دخترم گفت پایان ۶ ماهگی
اونا فکر کنم واسه بچه‌ای رفلاکسیع زود شروع میکنن

امروز دکتر بردم‌دخترمو ۵ ماهشو دیروز تموم‌کرد گفت نه هنوز بعد ۱ ماه بیا بگم‌چجوری شروع کنی دخترم هم‌رفلاکس دارع

دکتر بچه من گفت از پایان ۶ ماهگی
خیلیا که اینجا میبینی کمکی رو زود شروع کردن با مشورت پزشک نبوده سرخود میکنن این کارو

نه قدیم هم‌بوده
برای بچه.هایی که رفلاکس شدید دارن ، وزن نگرفتن اصلا یا اعتصاب شیر کردن
.
به منکه گفت از پایان شش شروع کن همینو انجام دادم
ولی گفت حتی اکه زودتر میخوای شروع کنی حتی اکه درست شیر نمیخوره بهتره حداقل پنح ماه و‌دوهفته به بعد انجام بدی
که سیستم گوارش بچه اذیت نشه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱۲ ماهگی
مامان ناروین کوچولو🍼 مامان ناروین کوچولو🍼 ۱۶ ماهگی