۶ پاسخ

من از اخر پنج شروع کردم توهم همین کارو کن اونایی ک زود شروع میکنن احتمالا بچه رفلاکس اینا داشته با دستور پزشک بوده وگرنه طبیعیش اینه ک اخر پنج یا اول ۶ غذای کمکی شروع بشه

پعمولا بخاطر رفلاکس زودتر شروع میکنن
اما اگه قد و وزنش خوب باشه بهتره تا ۶ ماهگی صبر کرد
منم هنوز چیزی نمیدم. فردا میشه ۵ ماه و ۲۵ روزش . میخام فرنی شروع کنم ک تا موقع واکسنش تست سه روزه رو گرفته باشم یذره جلو بیفتم 😬😬😂

معمولا دکتر میگه اول 5
اونایی که سیر نمیشن یا رفلاکس دارن 4 ماه و سه هفته

باید ازدکترش یا بهداشت بپرسی نسبت به قد و وزن بچه میگه از چند ماهگی شروع کنی.خودسرانه نمیشه

اگه نی نی سیر نشه با شیر یا رفلاکس داشته باشه باید زودتر شروع کنی

منظور ۵‌ماهگی

سوال های مرتبط

مامان دنیزم💕🥹 مامان دنیزم💕🥹 ۹ ماهگی