بچه هایی که شیر مادر میخورن یا رفلاکس دارن از ۵ ماهگی باید شروع بشه بچه هایی هم که شیر خشک میخورن از ۶ ماهگی
ما کلا زود شرو میکنیم میگیم بچه هامون خوش غذا تر میشن تا حالام ک همین بپده
دکتر بچه منم گفت پنج ماهونیمش شد شروع کن
پسر من رفلاکس و یبوست داره دکتر گفت میتونی شروع کنی یا وقتی ۵ ماهش تموم شد
تقریبا ی هفته دیگه میشه
نه عزیزم همه هم نبودن، رفلاکس داشتن یا دلیلی که دکتر صلاح دیده
دکتر به من گفت از پنج ماه و دو هفتش میتونی شروع کنی
پسر من چون رفلاکس داره دکتر گف از ۵ ماهگی میتونی شروع کنی
الان شما شروع نكردين؟
معمولا بچه هایی که رفلاکس دارن غذاشونو شروع میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.