۹ پاسخ

بچه هایی که شیر مادر میخورن یا رفلاکس دارن از ۵ ماهگی باید شروع بشه بچه هایی هم که شیر خشک میخورن از ۶ ماهگی

ما کلا زود شرو میکنیم میگیم بچه هامون خوش غذا تر میشن تا حالام ک همین بپده

دکتر بچه منم گفت پنج ماهونیمش شد شروع کن

پسر من رفلاکس و یبوست داره دکتر گفت میتونی شروع کنی یا وقتی ۵ ماهش تموم شد
تقریبا ی هفته دیگه میشه

نه عزیزم همه هم نبودن، رفلاکس داشتن یا دلیلی که دکتر صلاح دیده

دکتر به من گفت از پنج ماه و دو هفتش میتونی شروع کنی

پسر من چون رفلاکس داره دکتر گف از ۵ ماهگی میتونی شروع کنی

الان شما شروع نكردين؟

معمولا بچه هایی که رفلاکس دارن غذاشونو شروع میکنن

سوال های مرتبط