من دیروز سوراخ کردم فقط همون لحظه گریه کرد اذیت نشد
منم همین سن بود گریشون فقط برا همون لحظه بود با انژیوکت سوراخ کردم هم راحت تر بود هم عفونت نکرد دستگاه های تفنگی هم غیر بهداشتی هم در اکثر مواقع عفونت میکنه
عالیه حالیش نمیشه دردش از کجاس ک گوشواره بکشه بکنه
من هفته پیش سوراخ کردم
من ۳۵روزگی سوراخ کردم ۴روز بعدش طلاشو انداختم خوب شد اصلاااا اذیت نشد هرچی زودتر کنی کمتر دردو حس میکنه
من ده روزگیش سوراخ کردم
عالیه من همین سن سوراخ کردم همون لحظه گریه کرد و تمام
منم همین سن سوراخ کردم اوردمخونه روز بعد طلا انداختم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.