۵ پاسخ

من دو وعده میدم گاهی ک شیر کم میخوره یک وعده رو حذف میکنم از چهار ماه و نیمی هم کمکی رو شروع کردم اولویتم اول شیر هست
هفت تا هشت ماهگی سه وعدش میکنم اصلا نمیخوام شیر خوردنش کم بشه

دو وعده

دووعدہ

دو وعده گاهی هم میان وعده سرلاک حریره بادام هم میدم

حدودا سه وعده

سوال های مرتبط