من میدم اشتها نداشت دکتر داد ولی اصلا اشتهاش بهتر نشد اصلا
قد کوچولوهاتون چنده مگه مامانا؟؟؟
منم روزی ۲ و نیم سی سی میدم وزنش کمه قدشم کوتاست
این زینک برای اشتهاست؟؟
دکتربه پسره منم داده گفت از ۲/۱۵ شروع کن بده بخوره
من میدم هر دوازده ساعت سه سی سی
نمیشه منم بدم حتما باید دکتربگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.