۶ پاسخ

من میدم اشتها نداشت دکتر داد ولی اصلا اشتهاش بهتر نشد اصلا

قد کوچولوهاتون چنده مگه مامانا؟؟؟

منم روزی ۲ و نیم سی سی میدم وزنش کمه قدشم کوتاست

این زینک برای اشتهاست؟؟
دکتربه پسره منم داده گفت از ۲/۱۵ شروع کن بده بخوره

من میدم هر دوازده ساعت سه سی سی

نمیشه منم بدم حتما باید دکتربگه؟

سوال های مرتبط